Pondus og jeg

30.11.09

Nok en helg forbi.

Nå begynner bloggfrekvensen min å bli bra, lurer på hvor lenge det varer.

Helga megynte friskt med matteundervisning og KRIK.
Krik var magisk med 50min basket, med en innbytter på hvert lag, med andre ord litt sliten, etter andakten var det 45 min med innebandy uten innbytter. Takk til Kristine så har jeg en flott lilla rose på kneet. Og jeg score'te jeg mitt første mål i innebandy på sikkert 10 år. Det var et stort øyeblikk for meg og de andre brydde seg vel ikke så mye.
Lørdag var det å stå opp og hjelpe med matte igjen, nei forresten, jeg lekte med Lars Kristian først. så var det matte igjen.
Jeg må innrømme at jeg så film på lørdag The Next Best Thing med Madonna i hovedrollen. Beklager, men det var litt grusomt, hadde jeg bare fått igjennom rideren min for klissete jentefilmer så hadde da vært noe. Jaja, nok om det. Nå vil kanskje folk tro at dagen var slutt, men nei.
Jeg reiste til byen, ikke så veldig festkledd og fin men god og varm. IMI har blitt forespurt om de vil være til stede som natteravn-liknende aktivitet nå i julebordtiden. Jeg skulle være med som fartøysjef på bussen Lys i Mørke, jeg kan ikke finne noe om den på nettet, kanskje jeg rett og slett må lage et innlegg om den som jeg kan lenke til, jaja. Hvertfall, jeg fikk delt ut kaffe og snakka med folk som trengte et avbrekk fra utelivet, folk var positive over at vi ville bruke tiden vår til å passe på dem der de tassa rundt i sin egne lille fulle verden. Det blei også en del samtaler om Gud og andre viktige ting.
Søndag stod jeg opp, hjalp med matte og var på misjonal galskap som jeg liker å kalle det.
Fin-fin helg veldig kort oppsummert.

Nå er det bare 15 arbeidsdager igjen før jul. Jeg gleder meg ganske sykt mye til ferie nå

Til neste gang. Har hørt folk som har tenkt å blogge julekalender. Kanskje jeg har tenkt å henge meg på.
Forresten så har jeg lyst til å gjøre som Line å gjøre 101 ting på 1001 dager.

1 Comments:

At 7:58 a.m., Anonymous Line said...

Jeg sier JA til både julekalender og 101 på 1001 - mye moro for ungan :) Hørtes fint ut med natteravn-bussing forresten!

 

Legg inn en kommentar

<< Home