Pondus og jeg

8.12.09

Dag åtte

Dagen starte bra, trøtt og gæærn men ellers ok, litt skallebank som lurte i periferien, men sånt kan man jo ikke bry seg om. Etter to timer på jobb så skjønte jeg at kroppen mente det var noe som jeg skulle bry meg om.
Så jeg gikk hjem og sov en del timer, snakke litt med offshore og har småryddet litt på pulten min her hjemme i dag. Jeg tror jeg snart går og legger meg igjen.
PS. Ikke si til mor at jeg har skrevet blogg, siden hu sa at jeg ikke skulle drive på med PC med skallebank. Men jeg kan jo ikke la være å gi dere dagens post. DS
PPS. Hmm, det eneneste problemet er at det er vel ikke helt sikkert at det er andre enn mor som leser detta uansett.
PPPs. Jeg må reklamere for Bevan's ny blogg lenke på høyresiden her, de var først ute med riktig svar, som selvsagt var Texas DDDS

3 Comments:

At 8:10 p.m., Blogger Småen said...

Hahaha... jeg leser den også (og ska isje besa;))

 
At 9:52 p.m., Blogger Marit said...

Eg og lese!

 
At 10:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Du fikk rett i at jeg leste, men jammen er det noen flere der ute som leser. Ikke så overraskende akkurat...

 

Legg inn en kommentar

<< Home