Pondus og jeg

11.12.09

11 des

Hei!

Da er det både den ene og den andre som lurer på hva jeg ønsker meg til jul så dette er jo selvsagt en god post.
Det er ikke noen rekkefølge i dette, bare etter hvert som jeg kommer på det. Ikke alle ønskene er nok like enkel å innfri, men det skal være noe for en hver smak her.

  • Audi RS6, kan også være RS4 til nøds
  • Eggeglass, det har jeg funnet ut de gangen mor og far er på besøk at jeg mangler.
  • Flasker til olje, hmm veit ikke hvordan jeg kan forklare det.http://www.trend-in.no/cc/images/uploads/olje_1.jpg kan se ut no sånt som dette, ønkser meg to.
  • Ny skjerm til PC'en. Eizo FlexScan S2243W
  • Filmer er jo alltis en god ting:
  • -Terminator 4
  • -Engler og demoner
  • -Harry Potter 6
  • -Transformers 2
  • -Friends sesong 6-10
  • -Simpson sesong 2-12 (Tror jeg de har kommet til nå)
  • -Starwars epidose 1, 2 og 3
  • -Indiana Jones 1,2,3,4
  • -Narnia Prince Caspian
  • -Istid 3
  • Blue ray
  • - The Rock
  • -i og for seg også de andre filmene jeg har nevnt over
  • CD
  • -Aner egentlig ikke
  • Headsett Koss PortaPro
  • Fotoscanner
  • Middagsbesøk
  • Leilighet
  • Blue ray spiller fra sony
  • Sauseskje
  • Kjøkkenvekt
Detta var det jeg kom på nå, denna lista kan nok fort bli oppdattert under veis.
Nå er det kun 6 arbeidsdager igjen før jeg har juleferie. Hurra for det.
Jeg kommer også til å oppdattere fotobloggen min i dag så det er noe fint å se på i helga.

Ellers kan det nevnes at jeg skal ha "juleverksted" i hula mi på mandag 14.12 ettermiddag/kveld" Tror det er åpent her fra kl seks. Velkommen skal du være.
Da skal jeg begynner å bevege meg mot KRIK
GOD HELG