Pondus og jeg

17.12.09

Skuffa!!!

Jeg har ikke fått noen gratulasjoner i dag…
Detta er en fantastisk side, sjekk om det er noen som har glemt deg i det siste.
Ellers så kan jeg jo gjøre en liten restaurant review i dag.
I går var jeg innom Antique, det var i grunn en fin opplevelse. Antique ligger i andre etasje på SAS hotellet i Olav’s gate. Jeg var ganske skeptisk til å spise på en hotellrestaurant. Ankom ca kl 19 og da var det rolig og avslappet stemning, det var godt med bemanning så det var omtrent en servitør per bord som hadde gjester. Servitøren var nok dansk i bunn, men snakket godt norsk.
Matkartet var ikke så stort, men ok. Prisene var omtrent som normal restaurant litt over middels. Drikkekartet var mer variert, men det ble ingen annen drikke enn vann denne kvelden.
Det ble bestilt mat, and er jo som regel god greier og det var det også. Saftig og fin med gode krydder og mye godt ved siden. Det er bare et problem, Mengden. Hvorfor er det sånn at jo finere restaurant man går på jo mindre mat får man. Det er da ingen logikk i det!!!!!!
Likevel det var en fin middag og hadde jeg vist det var så lite så hadde jeg nok tatt med meg en forrett også. Gravet elg så veldig spennende ut.
Jeg tror jeg skal gå litt oftere på restaurant så jeg har et litt bedre bilde av hvordan utelivet i Stavanger er. Det er jo et problem at jeg lager for god mat hjemme. Da tenker jeg at jeg ikke trenger å gå ut, men det er jo veldig koselig å gå ut da.
Da har jeg 15 timer igjen på jobb før det er juleferie, det er en del som har pakka snippesken og stikki allerede. Det blir jo ikke no lettere å sitte på jobb, men det hjelper at det skjer noe igjen på jobb nå for tia da.

Da vil jeg si god ettermiddag og så i dag

PS. Det dere skal gratuler meg med er at jeg har levd 9000 dager DS.
PPS. Gratulasjoner tas imot her på bloggen, per tlf, per ugle, blomster godtaes, og egentlig de aller fleste former for gratulasjoner DDS.
PPPS. Jeg har oppdattert ønskelista mi igjen DDDS.