Pondus og jeg

16.12.09

Det snøøøøøøøøøøøøør

Da skal jeg prøve å lage en litt seriøs bloggpost igjen. Det blir spennende å se hvordan det går.
I dag vil jeg ta for meg et utenomjordisk fenomen, jeg stod på bussholdeplassen i dag og det datt ned noe fuktig fra himmelen, men det var noe rar med det, massetettheten hadde endret seg en hel del. Dette var rart, hva kunne dette være. Så kom jeg på det, det liknet på noe jeg hadde sett i en film og som jeg vagt husket fra der jeg hadde vokst opp. Det var et dårlig forsøk på snø, men det var nok det det var. Likavel, det er litt igjen til meteren er oppnådd.
Ellers så er livet fint, jeg koser meg og har det bra. Jeg fikk noen konstruktive tilbakemeldinger på livet mitt i går og det var godt. Godt at noen bryr seg om meg og tørr å si ifra. Takk.
Det var en veldig vellykket avslutning med KRIK i går. Gøy å herjer rundt å glemme at jeg snart er 25 og har en anstendig jobb og ikke så langt fra et anstendig liv. Takk for leking og turgåing. I dag skal jeg dø, (sånn for de som ikke helt har kontrollen på hvordan det er å dø, sign opp til en joggetur med Mathias) men det beste er å stå opp igjen og skjønne at man har kommet igjennom.
Ellers skal det sies at det stadig blir mer og mer ting jeg visstnok ønsker meg.
Jeg har forresten tatt en gjennomgang og har funnet ut det meste av hva jeg skal gi folk til jul. Det viste seg at når jeg laga ei liste over det var det jo ikke så vanskelig likavel.


Ellers det som må med i en seriøs post:
Useless Knowledge
Liv Ullmann feirer 71 år i dag.
Det vi kjenner som SAAB i dag ble grunnlagt for 60 år siden
Konen til Walt Disney døde for 12 år siden
Det er også Bahrain sin nasjonaldag
Kasakhstan sin independens day