Pondus og jeg

4.1.10

Årskavalkaden 2009

Jeg knabber ting fra Line, det er bare sånn det er. Tror t.o.m. jeg har knabba denna lista før.
Men jeg trenger hjelp med kreativitet min veit du.
Håper ikke at det har hengt seg fast noen av line sine nyttårsforsetter, de er jeg ikke sikker på om jeg kan klare å holde :)

1. Hva gjorde du i 2009 som du aldri har gjort før?
Coldplaykonsert, var ute offshore.

2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?
I fjor blei det ikke noen nyttårsforsetter, men i år har det dukka opp noen.
Få mer kontroll på økonomien
Lese mer i min kjære bibel
Lære mer om kvinnen.
se for øvrig lista jeg skal lage med 101 ting jeg skal gjøre på 1001 dager, den skal lages SNART

3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ska vi se, hvordan var nå detta her da, tror det har vært litt lite fødsler i 09

4. Døde noen som sto deg nær?
Nei, ikke det heller, det er fint for da er jeg jo i null

5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Reising i ’09. Danmark, Tyskland, Nederland alle i løpet av en uke

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
JA, alle veit det.

7. Hvilke datoer i 2009 vil du aldri glemme, og hvorfor?
19.08; 28.10; 31.07; 24.12; 25.09 mye konserter her og litt anna

8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Hmm, har jeg oppnådd noe? hele året i jobb, begynt å gå fast på SKRIKS

9. Hva var din største nedtur?
Kort sommerferie ?

10. Har du vært syk eller skadet?
Hmm, SKRIKS har jo medført et par treningsskader, har et digert blåmerke på låret fra en skitur, og ellers så har vel helsa bare blitt bedre.

11. Hva var ditt beste kjøp?
RX-V765

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Skal man da nominere kjendiser eller venner og kjente?
Kan jo hylle Ari for at han har oppført seg akkurat som vi forventet han skulle gjøre.
Ellers kan man jo hylle mine arbeidsomme elever gjennom året, de oppførte seg eksemplarisk.
Stopper der, men det er bare fordi jeg ikke gidder å skrive mer.

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Jens tenker jeg (Ja jeg snakker om jensemann, han som sitter i det store huset i oslo)
Nja, blei vel ikke så veldig lei meg, siden jeg har ledd litt av han også i året som har gått.

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Hmm, kan jo prøve meg på å si at de gikk til diverse sparetiltak, det er muligens nesten sant hvertfall, og mat og bo og elektriske morsomme artikler

15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
Hmm, er ikke så god til å bli veldig, veldig, veldig oppspilt. Sikkert et eller anna.

16. Hvilken sang [artist] vil alltid minne deg om 2009?
Den er vanskelig, eller, nei det er det ikke. Det må være Håkon. Sjekk ut www.hakonmusic.com

17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...
a. Gladere eller mer nedstemt? Gladere selvsagt, kan ikke gå inn i et nytt år og tro at man ska bli mer nedstemt!
b. Tynnere eller tykkere? Det er vel ikke så sundt å bli så mye tynnere hvertfall
c. Rikere eller fattigere? Fattigere!!!

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
Bruke tid med mennesker og Jesus.
Gå på konsert.

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
Soving, jeg trenger altfor mye søvn. Er jo ikke no vist å sove bort 2010.

20. Hvordan tilbrakte du julen?
Hos Tante og Onkel, finfint

21. Ble du forelsket i 2009?
Nja.

22. Hvor mange one-night stands hadde du?
Dårlig med det

23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
Friends i år tror jeg

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Driver ikke på med slikt

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?Nå har det seg vel sånn at jeg har bare lest en bok."Skuret" av Wm. Paul Young.
For de som er redd for at jeg får litt for lite litterært input så hører jeg litt på lydbok og sånn da.

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse? Oppdagelse ja, spotify, teller det som oppdagelse? Ellers har jeg gjenoppdaget TOTO, det er fantastisk

27. Hva ønsket du deg - og fikk?
Vindusplass på jobb, besøk, ferie

28. Hva ønsket du deg - og ikke fikk?
Hmm, en hel del tenker jeg.

29. Hva var årets beste film?
Nå får jeg svi for alle de filmene jeg ikke har rota meg til å se ennå. Sherlock Holms var jo morsom da. Det er vel en av de siste filmen jeg har sett også. Og så kan jo engler og demoner også nevnes som en morsom film.

30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Hadde åpent hus og ellers var jeg vel på jobb tenker jeg.

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
Lønn

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
"Utvaska", hvis det er en fin stil, ellers så kan jo "påkledd" anvendes som et alternativ2

33. Hva har holdt deg i mental balanse?
Søvn :)

34. Hvilken kjendis likte du best?
Er det type like som I deilig eller I flink til et eller anna?
På den kvinnelige siden, så kan det jo nevnes Laura Prepon, og hu derre Lindsay Lohan.
Når det kommer til mannlige kjendiser så blir jo premissene lagt litt annerledes. Jeg har jo veldig sans for Jason Statham og Liam Neeson er jo en festlig aldrende mann

35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
Jens

36. Hvem savner du?
Mange!

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Godt sp.mål

38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
Chocolate is the answer, who care about the question

3 Comments:

At 10:49 p.m., Anonymous huldra said...

Her var det mange muligheter! Tror du får et kjempeår! Vær velsignet!!!

 
At 9:20 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

eg syns at du va temmelig oppsilt og gla når eg øveraska dg me besøg i høst...syns d kan ver ein go nr. 15 :)
<3

 
At 9:28 p.m., Blogger HMM said...

Takk det har du så rett så rett i. Jeg må innrømme det!

 

Legg inn en kommentar

<< Home