Pondus og jeg

7.1.10

Jada, det blir litt mange innlegg nå

Men jeg må bare få sagt det, LØK!!!

Hvilken løk sitter å styrer med hvordan ting skal saltes og strøs eller saltes og strøes. Hmm, håper det ikke er en av de som leser bloggen min forresten.
Er det så vanskelig å strø gangveien, eller det som er igjen av dem etter de har blitt brukt til snødeponi. Hvorfor har noen saltet dem i første rekke? strø!!!!
Ellers, hva tenkte noen med når de strødde rundt stokkavannet, og der er det ikke brukt sand, der er det brukt grus. Jeg kan jo ikke gå på ski der mer nå. Ikke få et ennå større blåmerke. Det er derfor jeg i dag skal gå til anskaffelse av skøyter.
Hvis noen vil være med å skøyte på store stokkavann så gi beskjed. Jeg stiller med kakao eller toddy etter ferdig skøyting.

Takk for at jeg fikk ut frustrasjonen!