Pondus og jeg

13.8.10

Fototanker

Denne posten er jeg litt usikker på om skal på denna bloggen eller bildebloggen. Den havner her fordi jeg skriver minst mulig på bildebloggen min.
Jeg feirer i disse dager kameraet mitt som har gått rundt for tredje gang. Dvs 30000 eksponeringer. I proffverden vil det si at kameraet mitt bare er så vidt innkjørt. Det forrige kameraet kom vel ikke lenger en 25k før det blei skifta, men poenget mitt er hvertfall. Jeg har tatt et par bilder siden jeg kjøpte meg DSLR. Jeg har også brukt litt penger på denne hobbyen. Trives med det gjør jeg og.
Likevel, kikker litt på bilder som andre har tatt. Det er folk med færre eksponeringer og dårligere utstyr. Likevel så lager de gode bilder. Det er jo på sett og vis urettferdig :-P Det er ikke noe automatikk i noen ting her i verden. Jaja, på den andre siden er det de med utstyr til en tregang av mitt utstyr som lager dårlige bilder og.
Jeg trives med foto, det kan være avslappende, stressende, spennende og dagligdags ut fra hva jeg ønsker meg.
I det siste har jeg irritert meg over bildebloggen min, så nå har jeg opprettet meg en ny bildeblogg jeg jobber med. Samme adresse som sist, bare wordpress istedenfor blogspot. Skal gi mer info om denne når jeg har fått den tilfredsstillende opp og gå.
God fotohelg folkens

1 Comments:

At 10:30 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei Hans Magnus.

Har stor glede av å følge deg på bloggene dine. Koser meg også med å se på bildene, Flotte bilder!

 

Legg inn en kommentar

<< Home