Pondus og jeg

5.7.10

Kjerag

Nok en helg forbi. Fin helg denne helgen og. Det skjer mer nå som det er blitt sommer.
Hvertfall lørdag hadde Roger invitert til Kjarag, og siden jeg er jo sånn passe dårlig trent så sa jeg ja til denne turen, med friskt mot.
Jeg hadde store planer om nok en tur med steking av kroppen, men det virka som om det ikke ville seg helt. Det småregnet og blåste hele bilturen opp til Ørnerede (tror det er det det heter der vi starter å gå.) Da vi kom ut av bilene titta sola nesten fram, det viste seg at den gjorde det kun for å mobbe oss litt. Uansett vær lot vi oss ikke stoppe. Vi var en saueflokk på ca 12 personer, fin gjeng. Turen opp var unødvendig bratt, brukte nok en hel del muskler som ikke eksisterte, kjennes hvertfall sånn ut nå.
Jeg var ute på bolten og mediterte. Tror det bildet blei bra!
Da hjemturen stod for tur kom tåka, mye av den. Noen av oss måtte jo også klatre litt på hjemtur. Vi prøvde å holde sammen, noe vi ikke helt klarte, jeg kan ta litt av skylda for det Roger, men vil ikke ha all.
Tåkemengden ocilerte mye, plutsleig var det helt tett og vi så ingen T'er, når vi tenkte oss om hadde vi ikke sett noen T'er på en god stund. Etter litt tid hadde vi samla alle våre mennesker og en del andre. Vi kom oss vel ned, men jeg så enda tydeligere viktigheten av å være oppmerksom og påpasselig på tur. Takk for turen alle mann (det betyr både menn og kvinner)
Nå ligger uka foran med mange nye muligheter! Gleder meg.