Pondus og jeg

14.6.10

Samlepost (Oppsummering)

En kort oppsummering av hendelser de siste fem, seks ukene. Hvertfall de jeg husker, hvis jeg har glemt noe viktig så er det bare å klage.
Begynner med bursdagen min 27. april. Ellisiv og Lars Kristian lagde overraskelsesfest for meg. Og jeg viste selvsagt ingen ting om det. Det var en veldig hyggelig feiring med gode folk og fe. Til neste gang legg litt mer i å gjøre det hemmelig, hvis det er intensjonen.
Så skrues tiden kjapt noen dager framover og vi har kommet til 1.mai, masse masse KRIK’ere i Kongeparken. Jeg har i en alder av 25år tatt UFO-karusellen. Likevel, det største var jo selvsagt å kjøre gravemaskin i sandkassene. Så hopper jeg elegant til 7. mai, da hadde jeg familiebursdag med nærmeste familie farmor, farfar og tante. Dette blei en fantastisk bursdag, rolig og hyggelig at de ville komme og besøke meg i leiligheten. Dagen etter var familien en tur på prekestole. Lørdagen etter var jeg også på prekestolen, dette gir en rekord med to ganger på prekestolen på ti dager. 17 mai var litt kjølig, men det gjorde ikke så mye. Dagen ble startet med KRIK-frokost. Ellers var det en høydare å danse med Linda i folketoget, lenge siden jeg har vært så sliten. Kvelden ble avsluttet med gitarkammeratene (Peder og jeg) hos Cecilie. Hva var neste punkt på programmet da? Sier det var Oslotur, den har jeg vel sagt noe om, men kan jo igjen si takk til de fantastiske menneskene jeg møtte da.
Helgen etter kom Lida på besøk rett etter jeg hadde vært på KRIK overnatting ved Dalsnuten, overnatting under åpen himmel er nå gjennomført hvertfall.
Takk til Lida som var innom på besøk, utrolig deilig å bare slappe av.
Onsdag var det "Bursdag" til AL og Silje Det er vel ca kjempelenge siden de hadde bursdag, men koselig var det og seint blei det også.
Da er jeg opp til dato snart. Kan nevne fotooppdrag på lørdag, bryllup er slitsomt og veldig gøy. På toppen av det hele sa de JA. Gratulerer så mye.
Jeg lader nå opp til hyttetur med swingen neste helg, det har absolutt potensial til å bli en ogtur.
Det er nok ikke så lenge før neste innlegg kommer her og på fotobloggen; håper jeg