Pondus og jeg

29.4.10

Kanskje kommer kongen

Jeg har så mange ting jeg kunne tenkt meg å skrive om nå, så jeg får lage en liste, lister er av det gode.
Men først så kan jeg jo ta en kort oppsummering av forrige innlegg.
Jeg fikk ikke tlf fra Hamar, men vant litt for det.
Gitarkameraten er i boks
Overlevde joggeturen, og svømte på fredag.
Har klart å skru opp temperaturen noen grader her også, fornøyd med det.

Men ja, det jeg ønsker å skrive om er:
Gudtav Lorentzen (Kondolerer)
Har et par andakter som jeg vil reinskrive og legge ut. Skal ha en av dem i dag tror jeg. (Det var på tirsdag)
Vil i grunn skrive en plateanmeldelse av D’sound "Doubleharted" men veit ikke om jeg klarer å gjøre det. Hva skal til for å skrive en plateanmeldelse?

Siden denna posten har ligget som draft litt for lenge så kan jeg vel også si at jeg skal skrive en hele del om bursdagen min som har vært.
Note to self, må oppdattere 1001 ting lista mi også.

Til jeg får tid til å blogge. Tadda