Pondus og jeg

7.4.10

Jeg begynner igjen blogginnlegget med "Har vel ikke så mye å skrive om, men skal jo blogge". Da er tonen satt og jeg begynner å skrive om min sårt etterlengtede ferie, eller langhelg er vel rettere. Det var noe med påske hvertfall, jeg har vel sagt litt om påsken allerede, kan hende det kommer noe mer om den og.
Hvertfall jeg var jo hjemme hos ho mor og blitt fôra, spilt spill, sett på discovery, sovet en hel del og kjørt traktor. Far var hjemme han og for de som ble skeptiske nå. Lørdag var jeg på kafé med Elisabeth, nå var det ikke sånn gruelig lenge sia jeg hadde sett a sist, men veldig hyggelig å prate og drikke kaffe. Etterpå var det tante sin bursdag som stod for tur, det blei riktig så koselig med god mat og underholdning fra flere hold.
Vi driver også med å innarbeide noen påsketradisjoner, dette endte jo med påskeeggjakt. Jeg tror påskeeggjakt kan bli en veldig fin tradisjon, bare fyll på med litt mer marsipan, det er viktig. En flott helg hjemme, må jeg si. Turen hjem var kjedelig som vanlig, heldigvis fikk jeg selskap av blant anna Roger Moore, Angelina Jolie og Steven Seagal.
Jeg har vel ikke sagt så mye om påskemiddagen heller, siste oppdatterte tall blei åtte, veldig hyggelig og overraskende men kanskje like greit 50-50 damer og menn. Var litt redd en stund at jeg skulle havne med masse jenter. Ikke det at det er feil, igrunn ganske så greit, hvertfall inn til det punktet hvor jeg plutselig skal jentifiseres. Nok om det!
Jeg begynner å bli klar for kino. Iron Man 2 må jo sees, det har vel ikke kommet noe offisiell dato for denne i norge ennå, men gjør regning med at det vil skje i begynnelsen av mai.
Jeg fikk meg og nesten AC/DC-billett, men som sagt bare nesten.
Sjekk ut den nyeste bloggen jeg følger
Slutt