Pondus og jeg

1.3.10

Ny uke, nye muligheter

Jasså, da er det ny uke med nye muligheter i kø forran meg. Gleder meg!!
Først kan jeg jeg jo si litt om helga.
Fredag var det KRIK, eller bowling med KRIKfolk, kjempegøy. Kom ikke så høyt på rankingen, men nå spiller jeg vel ca en gang i året så det er jo kanskje ikke forventa no mer. Så var det sisialKRIK, hvor det var sosialt og moro. Fortelling av vitser og historierer som stadig tangerte hverandre og ble til dels grove. Når klokka begynner å nærme seg midnatt og bikker over så er det jo virkelig det som er morsomt. Forresten, jeg ble påtvunget å se skiskyterstafetten mens jeg var på bowlinga, så jeg har sett litt OL iløpet av lekene jeg og. Forresten, det var ikke bjørndalen som skjøt seg til gull, det var det alle de andre løperne som gjorde. Joda han skjøt godt stående, skal ha det.
Lørdan gikk med til forberedelser av innflyttningsfest, innflyttningsfest og rydding etter detta arrangementet. Det blei en veldig fin fest, mye mennesker lott og løye. Takk til dere som kom og gjorde kvelden!
Søndag gikk turen til egersund for å feire farfars 89års dag. Middag på grand og kaffe etterpå hos tante. Finfint med kake kaffe og forsøk på tydning av barnespråk. Jeg tror nok at jeg må ha litt mer tid på å lære meg detta. Jeg fikk sitte på meg knusina og mannen tilbak til sandnes også. Det var hyggelig.
Denna uka skal jeg treffe flotte mennekser, få vaska klær, spille age og empire litt igjen, planlegge nytt teleioskurs og ha en rolig helg; tror jeg.
PS. Nå begynner det å bli greit at snøen smelter, har kommet til mars nå :) DS

nye oppdatteringer på lista mi er at jeg har baka, og ellers ikke anna enn spising av interesse

I dag måtte jeg lete en stund for å finne en interessant bursdag, men jeg fant.
Hurra for Erik Bye 84 år, men har desverre vært i pennalet siden 04
Kan jo ogå ta med Roger Daltrey 66, da kan han jo syng, når jeg blir 66, men han har nok gjort akkuratt som han har villet lenge allerede. Tro om jeg har lesere som kan fortelle hva han er kjent for, uten å sjekke på internett.

1 Comments:

At 9:27 a.m., Anonymous huldra said...

Nei, har ikke peiling!

 

Legg inn en kommentar

<< Home