Pondus og jeg

3.2.10

På jobb igjen

I dag har jeg vært på jobb igjen, det er ikke så verst det heller, men Impuls og Impuls Lederdager er nok noen hakk bedre, det har nok flere grunner.
For det første så er det jo bare et par dager i løpet av året. Jeg er jo 200 dager i året så sånn sett blir det nok litt mer vane med jobb.
Relasjonene er også forskjellige, det er mange bra mennesker på jobb, men det blir ikke det samme som de menneskene der jeg har hatt nære relasjoner med og så blir jobbinga en del av relasjonsbygginga. Mange av menneskene ser jeg også sjeldent så det er jo stor stor stas.
Så er det jo et anna fokus, på Impuls er fokuset Gud på jobb er fokuset fortjeneste. Det er kanskje den største forskjellen.

Takk Gud for at jeg får muligheten til å være med å tjene ditt rike og se mennesker forandra, helbreda og gira. Mandag og tirsdag var det lederdager. Jeg er vel igrunn ikke å mye leder for tia, men det var lærerikt og inspirerende.

Nå går veien tilbake til August Jacobsensvei for å vaske ut hybelen min. KJEDELIG! Noen som vil være med så ring eller send SMS.

Ha en flott dag, så skal jeg prøve å blogge litt mer iløpet av uka, får det kanskje tell