Pondus og jeg

12.1.10

Ventetid

Jeg trodde jeg var tålmodig, hvertfall litt, men nå begynner jeg å bli usikker på hele greia gitt. Jeg synes ting går fryktelig seint akkuratt nå, men det er vel fordi jeg venter. Jeg har stadig ting jeg igrunn skulle ønkse jeg kunne fått vite i går.
Betyr dette at jeg begynner å rakne? Bør jeg søke hjelp, er ikke den veloverveide, planleggende, petimetriske Hans Magnus helt i kjemisk balanse kanskje. Eller er alt dette fortsatt bare fordi jeg er ESTJ. Det er vel ille nok igrunn. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var noe anna.
Men av mange onder så er det vel ikke så mye verre enn en del andre ting.

Jeg vil ta med en sak som jeg synes er en god løsning på problemet til jeg får svar.

8 Jeg minnes at du har sagt:
«Dere skal søke mitt åsyn!»
Herre, nå søker jeg ditt åsyn!

Til neste gang tjoho eller no

2 Comments:

At 9:33 p.m., Anonymous huldra said...

estj? Hva er det?

 
At 10:41 p.m., Blogger Stine said...

m. Venter og venter eg og. Asj. Men de er vel en tid for alt:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home