Pondus og jeg

9.1.10

Tanker altfor tidlig på en morgen

I dag ga jeg opp sovinga kl ni, det er litt deprimerende å ikke få sove lenger på en lørdag, men men, det er ikke så farlig. Det viser seg at jeg ikke er den eneste som er våken og det er jo digg da. Det er snakkesalige mennesker på fjasboka og det er sangglade mennesker på spotify.
Det er 12 blå utenfor vinduet mitt og jeg håper og ber om at det skal bli noen grader varmere til jeg skal ut å stå på skeiser, men det ser ikke så bra ut. Får varme oss litt på sola da.
Det var et eller anna jeg skulle skrive om, jo januarsalg. Jeg har handlet et par småting på januarsalg i år. BlueRayspiller er nok i hus iløpet av neste uke. Så har jeg kjøpt et par nye gensere og en bukse, og så jeg skal bruke i dag skeiser.
Dette var ikke poenget, poenget er alle de dyre elektriske tingene jeg har lyst på som er på ekstrembilligsalg hos f.eks elkjøp og lefdal. Det er sykt vanskelig å ikke bruke bare et par tusen til på salg, men etter mye tenking så har jeg kommet til det at behovet ikke er prekært så da får det vente litt til. Jeg veit også at syke priser kommer igjen, det er omtrent som eksem, du tror de er borte for alltid, men de komme igjen og igjen.

Dette var tanker på en lørdags morgen, nå ringte vekkeklokka mi også.