Pondus og jeg

25.1.10

Innflyttning

Ja, det er en del skifter for tia, de fleste av dere har nok fått med dere at jeg driver på å bytte mail adresse, frisyr(under oppseiling), vaner og nå også bostedsadresse. Jeg har sagt farvel til August Jacobsensvei lune rede og beveget meg sør-øst ca 5km, ikke langt fra første bosted i stavanger. Dette er gang nr 6,5 jeg har flyttet i stavanger. Alle stedene har en radius på mindre enn 2,5 km fra IMI. Det er klart at IMI er det verden dreier seg rundt, nesten hvertfall.
Det er litt trist å reise fra Anton og Margot, de var alle tiders "landlords"(eneste norske ordet jeg kommer på er hybelhai og det passer dem ikke så godt) De var opprigtig lei seg for at jeg forsvant. Det kan jeg ikke forstå fordi jeg har en teori om at jeg ikke var den greieste leietakeren. Stue/hjemmekino ca 10kvadrat rett under soverommet deres. Jeg har ikke så stor hjemmekino men det er utrolig hva min lille venn på tolv tommer kan tyne ut av seg når det kommer til dype buldrende basstoner :)
PS. til meg selv den må nok skrues ned en del hakk nå når jeg har flytta inn i blokk; trist for meg
Jeg tror jeg skal skrive en liten blokk om Margot og Anton en anna dag.
Hvertfall, jeg har flyttet, dette skjedde i helgen for folk som ikke har fått det med seg, innflyttinga gikk fint vi hadde masse god hjelp så det gikk som en lek.
Jeg skal vaske ut av leiligheten min iløpet av de neste to ukene, så hvis noen føler seg kallet eller har lyst til å være med å hjelpe meg med det så mottaes dette med takk.

Det kan kommer nok bilder og no videre oppdattering på hvordan jeg lever i leiligheten, men for nå sier jeg god kveld og igjen takk til flyttehjelpen.

1 Comments:

At 7:17 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

Likes!

 

Legg inn en kommentar

<< Home