Pondus og jeg

20.1.10

Ny dag

Da har jeg vært på jobb igjen i dag, og er ganske så fornøyd med det. Det er kjedelig å være hjemme å snørre. Slapp og uggen, nei det er ikke no praktisk. Det er faktisk bedre å være frisk som en fisk og gå på jobb og leve et til dels normalt liv. Dette var kanskje overraskende å høre for noen, men ja det er digg å være et fungerende menneske.

De som har skjedd de siste dagene er at jeg har hatt god gammaldags forkjølelse. Tenk at det går an. Jeg Så ikke mennesker mellom lørdag kl 2300 og tirsdag kl 1330. Jeg min ekstroverte side hadde lidd mye da. Som det står i bibelen, Gud så at det ikke var godt for mannen å være aleine, og så rett han hadde.

Jeg fikk heldigvis faktisk en hel del mennesker innom i går. Lene og Ellisiv var innom og gjorde kvelden min veldig fin. Det er godt å sitte og prate med mennesker man setter pris på. Så vidt jeg kan huske så løste vi ingen som helst verdensproblemer, men jeg hadde det ganske bra likevel.

Det er litt slitsomt å flytte for øvrig, og flyttedatoen kommer stadig nærmere. Det er med en salgs skrekkblandet fryd jeg gleder meg. En hel del spennende og morsomme ting som skal gjøres og likevel det blir så godt når det er gjort og i orden. Mange tanker i forhold til ny bopel, men det tror jeg at får bli i en sener blogg da ting har kommet seg litt mer i orden.

Til da, ha det gunstig

PS. Jeg har lagt ut noen nye linker til blogger, de bør definitivt sjekkes DS.