Pondus og jeg

14.1.10

Ny dag

Da kan jeg jo fortelle at jeg har det ganske godt.
Hadde medarbeidersamtale på jobben i dag, kalt MAS, jeg synes det var litt uretferdig, synes det er bra jeg.
Ellers kan jeg vel nå begynne å definere meg selv som boligeier, det er jo ikke så ille, fortsatt en del papirer som skal skrives, men jeg tar sjansen.
Prosjektet jeg har jobbet med det siste halve året nå går også mot avsluttning og jeg ser med glede framover mot nye utfordringer på den fronten.
Det skal også sies til de flestes store fornøyelse at jeg har begynt å planlegge fjerning av en del hårvekst.
Jeg begynner å bli sjuk da, det er jo spennende, vondt i halsen og litt tett her og der. Alltid en fin opplevelse. Repsils skal også kjøpes inn i dag.

Så kan jeg jo skrive litt om denna lista mi, det meste har gått finfint så langt, jeg ligger litt etter med jogginga pga vær og føreforhold, men jeg har jo tatt inn litt på sjeisene og sånn så det bør nok gå fint. Ta bilde av seg selv en gang i uka er utsatt til jeg har fått installert meg i ny leilighet.

Til neste gang, see U