Pondus og jeg

28.1.10

Bussblogg igjen +++

Ved flytting så har jeg også fått meg ny bussrute. Buss nr 4, etter fire dager har jeg lært en hel del ting. Det å ta buss som går etter halv åtte betyr trøbbel, altfor mange som vil til Rosenli og voksenopplæringa. Det var festelig/tragisk å se ei som prøvde å få inn en barnevogn i bussen når det var ca 100 mennesker i bussen fra før og hu tok ikke hinte om at det var fult før bussjåføren kom og dro a vekk fra bussen og sa at det var fult.
Med så mange mennesker som skal på en buss blir den også über-treig
Bussen tilbake fra jobb er også en prøvelse, det er satt opp rushtidsbusser, så det går åtte-ti busser i timen, men det hjelper ikke det når det kommer tre og tre i slengen. Det er kjedelig å måtte vente når jeg skal hjem.
I dag hadde jeg en ny opplevelse som jeg ikke har hatt på åtte måneder, bussene er for tidlige. Kolumbus, still klokkene i bussene likt, det hjelper også å ha riktig info om hvor bussene skal hen.
Da var jeg ferdig med å klage på bussene for denna gangen, men kjenner jeg kolumbus rett så må jeg nok klage igjen om ikke så lenge.

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hvilken telefon jeg vil ha, det blir nok ikke en iPhone. Nå har
jeg hatt Ericsson i åtte år tror jeg så jeg fortsetter trenden med Sony Ericsson Xperia X10 den er ikke helt gratis men den er digg. Tror jeg kan sikte meg inn mot en bursdagsgave til meg selv eller no sånt, det passer også glitrende i forhold til lanseringen. Noen som har lyst å være med å spleise?

Ellers fra leilighetsprosjektet kan det nevnes at jeg har lekt med slagdrill siden sist, det var gøy. Nytt PS. Til selv, man begynner ikke å øve på å kjøre slagdrill i stua, finn et sted som det ikke betyr fult så mye DS. Likevel, begynner å bli litt hjemmekino og alle kassene er nå ute av leiligheten. Ellisiv var også innom og fikk middag, tror hu var første middagsbesøket jeg har hatt. Men husk jeg skal ha middag ca hver dag så hvis du vil komme på middagsbesøk er du velkommen til det. Tror detta var dagens oppdatteringer

I denna posten har jeg sagt noe om mål 101, 26, og med dette kan jeg også si at jeg har kommet et par hakk lenger på punkt 73

Ønsker dere en god dag og håper at noe av detta var til dels interessant.

PS. Hvis det er noen der ute som har et par eller tre med bokhyllehøyttaler som dere ikke bruker kan disse komme til nytte i hjemmekinoen min. På forhånd takk DS.

1 Comments:

At 9:59 a.m., Anonymous Kolumbus said...

Hei!
Leit å høre at du opplever problemer med rute 4. Trafikkbildet i Stavanger skifter stadig, og trafikale forsinkelser gjør at rutetidene dessverre ikke holder i rushet. At bussen kommer før tiden er selvfølgelig ikke akspetabelt. Kjempeflott hvis du kan gi oss en tilbakemelding på når dette skjedde og hvilken avgang du da skulle reise med slik at vi får fulgt det opp. Du kan sende oss en melding via http://www.kolumbus.no/index.php?c=142&kat=Kontakt+oss, på twitter.com/Kolumbus.no eller Kolumbus´side på Facebook. Vi vil gjerne bli bedre :)

Med vennlig hilsen oss i Kolumbus

 

Legg inn en kommentar

<< Home