Pondus og jeg

9.7.10

Bessy

Da var det helg igjen, det er jo ikke så ille.
I kveld skal jeg klippe meg, blir fint med litt mindre hår. Farmor mente bestemt at dametekket mitt skulle ta seg opp drastisk når håret ble kortere. Det har jeg vel ikke noe tro på, men Tiden vil vise det.
I går døde Bessy, eller ja, det ble vel brukt aktiv dødshjelp. Hun hadde livmorbetennelse og brystkreft. Av erfering er det dårlige odds hos en hund og hun fikk slippe.
Det var en trist, men godt å vite at hun har hatt mange gode år. Det er også godt å vite at hun er død og ikke bare forsvunnet som skjedde med Tanja.
Jeg kommer til å savne Bessy masse i sommer, det blir liksom ikke hele familien uten henne.
I morgen er det ut på tur igjen. En del av turkammeratene mine skal ha en helg på tur, men jeg fant ut at det ble litt i meste laget, derfor blir det 4-nutstur i morgen. Heng på folkens.
God helg, snart ferie nå :P