Pondus og jeg

26.7.10

fem år og lykkelig

da var denne helgen over.
det har vært en finfin helg, bryllup og gode greier. betty og kjetil sa ja på de rette stedene og er nå som rette ektefolk å regne. det var et flott bryllup. kameraet mitt stoppa på rett over 1000 bilder, det kan bli en interessant oppgave med redigering av de bildene.
god mat fine og fornuftige taler og en ganske avslappet stemning, noe som er ganske klassisk for disse to flotte menneskene.
søndag blei det dyreparken. vi var sju voksne ungdom som spratt rundt i paerken som om vi skulle vært fem, helt ubetalelig.
kardemommeby var nok høydaren for meg. bilde av meg og tante sofie er på vei:-)
ps dette er mitt blogginnlegg nr 300 på denna bloggen
pps blogginnlegg har tre sett dobbelkonsonanter, det var gøy
ppps gratulerer med dagen maria ds
god natt