Pondus og jeg

23.8.10

Ny uke, nye muligheter igjen

Da har denna bloggen blitt nedprioritert den siste uka, det har jo sin logiske forklaring med utrullingen av den nye fotobloggen min. Det har vist betalt seg, jeg har hatt 150 besøkende på en uke og det synes jeg er ganske så bra. Takk for at dere har tittet innom, det anbefales og fortsette med det også siden det stadig kommer nye smakebiter. Adressa er jo da www.hmm800p.wordpress.com
Jeg har hatt nok en flott flott uke, jeg har funnet meg en ny innfallsvinkel på livet, "se lyst på livet" Dette fungerer generelt utmerket.
Har det skjedd no spennende den siste uka? Nei tror ikke det, hmm… jeg har jo skifta dasslokk da. Synes jeg er flink husmann jeg!
Ellers har Valgerd Bursdag i dag 54 år.
Birger Ruud skulle ha vært 99 i dag hvis han hadde overlevd så lenge
Leif Hamre døde i dag for 3 år siden. Dette er en mann som burde fått en egen post på bloggen her. Ska skrive det på huskelista. Flott forfatter.
PS. Jeg vil gjerne vekke litt liv i www.dobloggen.blogspot.com også. Noen som kan tenke seg å være med å skrive litt her, eller vil at jeg skal fjase mer der så si ifra!!!! DS.