Pondus og jeg

26.12.07

Julegaven

Denna jula har jeg vært over måte heldig!
Mange av ønskene mine har blitt realitet, og jeg har fått flere gaver med mye baktanke og kjærlighet.

I denna posten vil jeg bare trekke fram en (ja det skulle vært nevnt flere).

Min mor!! Jeg ønksa meg ukesboxere, (for dere som ikke henger helt på, se bilde)
Dette var noe min mor ikke klarte å oppdrive, derfor brukte hun sin kreativitet.


















(bilder ble tatt i går, derfor er det en som mangler)
Jeg fikk ukesokker også:):)

Min mor er genial!!!

5 Comments:

At 10:51 p.m., Blogger Gjermund said...

Hehe! Skal sei!
Du har ei tøff mor! :0)

 
At 4:49 p.m., Blogger Unknown said...

Haha! Konge. Antar at bildet blei tatt på tirsdag...:P
Godt jul og god nyttår!

 
At 2:02 p.m., Blogger kjetil said...

frekke saker! også fra din mor?!?

 
At 7:46 p.m., Blogger Marit said...

hehe, ja nå skulle du ha nok boxere...

 
At 2:45 a.m., Anonymous Anonym said...

HEI Bror :-) J gidder ikke å kommentere innlegget ditt for jeg var der da du fikk dem.. men jeg ville bare si at nå er j snart på vei til New Orleans!!:D Gøeder med vilt!! Om ca 10 min d folk å henter meg med pinnen, så skal vi gå til kjevik! Trodde aldri jeg skulle ha gjort d i mitt liv.. jaja, da har jeg iallefall d:p Kos deg hjemme, så skal j kose meg i USA!:-) Stor klem fra søster'n!

 

Legg inn en kommentar

<< Home