Pondus og jeg

22.1.08

Nytt Innlegg

Lurer på hvor mange poster jeg har som heter det!
Det er snart Impuls, det kjennes, jeg har fortsatt ikke helt fylt opp lista i bønnestafetten så det er bare å melde seg hvis du har lyst til å be en time under Impuls.
Ellers, er det noen andre som skal kolektivtransporte (da toge) til StudentImpuls, jeg tror ikke jeg gidder å reise aleine, det er LANGT!!

Guds fred, ta med dere Impuls 08 25-27 jan. (for de som ikke har litt utvida da)
(som meg. 23-30. jan)
Fest og glde!

3 Comments:

At 3:53 p.m., Blogger Marianne said...

Takk for en helt KONGE helg!
Var så bra!
Håper vi sees på Lista i sommer også!
Jeg jobber desverre når det er studentImpuls,så det får jeg ikke med meg....:-(
(besøk gjerne bloggen min og legg meg gjerne til på lista de også! )
Gud velsigne deg masse.

 
At 3:54 p.m., Blogger Marianne said...

Ps: glemte å si at bloggen min har jeg kalt : http://positivemarianne.blogspot.com
Så vet du det!

 
At 9:28 p.m., Anonymous Anonym said...

Kjempebra å få være med i bønneringen rundt Impuls! Takk skal du ha! Iflg Vårt Land var det også veldig bra! Ber om at mye av det dere sådde ut falt i "god" jord.
Stolt av deg! Vær velsignet!

 

Legg inn en kommentar

<< Home