Pondus og jeg

4.6.09

Nå er det liv

Livet er fint og driver på å blåse bort.
Hva skjedde? Det var jo en fantastisk helg? Varmt godt og nesten litt solbrenning.
Nå er det sol, men det hjelper ikke, det er KALDT, godt og frisk bris fra Nordvest er ikke bra.

Til dere fantastiske mennesker som mente at jeg ikke helt klarte å stokka fingrene mine riktig i forrige post, dere lider nok av en avart av FAFPAMOH. Det er ikke så smittsomt, men ganske farlig for de som får det. Hvis det går for langt ender de opp som punshingball for et psykisk ustabilt individ som ikke liker å bli korrigert. Men ta det med ro, jeg er ikke veldig ustabil, og litt smittet jeg og.

Nå er det Godhet for tia, jeg er maler ute i Kvernavika og trives i grunn med det.
I mårra er det siste gang jeg har lederansvar på Puls2, jaja, da er det et kapittel som er ferdigskrevet også, spennende å se hvor veien går videre.
Ha en flott helg, spesielt til min kusine som skal smis i hymnens lenker som det heter så fint (tror jeg)

1 Comments:

At 7:11 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

du e heldi som får vera m på Godhets festivalen, eg o vil=)
God bless

 

Legg inn en kommentar

<< Home