Pondus og jeg

31.8.10

Jeg som hadde planlagt en rolig konserthøst. Dette er det jeg har funnet ut at jeg vil på. Noen som har lyst å være med? Konsertopplevelser blir sykt mye bedre når man går sammen med noen.

A-ha 02.09.10 ca600kr (I boks)
Øystein Sunde 29 el 30.09.10 Oslo ca 500kr
Tegnefilmkonsert 11.11.10 ca150kr
Hellbillies 12.11.10 ca300kr
Vamp 24 el 25.11.10 ca 500kr
A-ha 03.12.10 utsolgt (I boks)

I tillegg kunne jeg tenkt meg å reist og sett Folk og Røvere i Kardemommeby, det går det meste av høsten på Rogaland teater, prisen er ca 150 kr.

Det kan nok ende at jeg tar meg en tur innom kinoen og, selv om jeg har en god nok kino hjemme.
Nokas kommer 01.10.10
Harry Potter kommer 19.11.10
Narnia kommer 26.12.10

Er det no mer jeg burde fått med meg?

Ellers er livet fint, skjegget er trimmet litt se www.hmm800p.wordpress.com.
Ellers ser jeg fram til høsten, det ser i grunn ut til at det blir travlere enn ventet.
Teleioslederkurs
Forbønnsleder på team1 G18 på IMI
G12-leder
Mattelærer
Danseløve
Kriktreninger
Hvor kom alle dissa fantastiske aktivitetene fra, det er litt mystisk, men det blir bra!!

Til neste gang!!!
Gud digger deg!!

6 Comments:

At 8:01 p.m., Anonymous søster'n said...

Gud digger meg også!!=)

 
At 8:02 p.m., Anonymous søster'n said...

jeg mente jo selvfølgelig DEG!!=) Gud digger DEG:)

 
At 10:55 p.m., Blogger Gaute said...

Ikke så selvfølgelig. Han elsker jo deg og da Lida! ;D

Spennende høst! Som sagt jeg er med på Vamp. Kanskje Hellbillies, men har sett de så mange ganger at jeg må se det an til siste liten antageligvis. :P

 
At 4:41 p.m., Anonymous søster'n said...

hehe, han digger alle han!=) det som er supert han Gud!

 
At 5:27 p.m., Anonymous huldra said...

Vi blir gjerne med på Øystein Sunde i Oslo, 3 stk herfra. Kanskje søster'n også??

 
At 11:49 p.m., Anonymous søster'n said...

kanskje søster'n også ja;) må se hvilken dag jeg kommer:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home