Pondus og jeg

3.12.10

Ei kule varmt

God moergen godtfolk. Jeg beklager at jeg har syndet mot bloggen og mot dere. Det har ikke kommet ut noe her på tre uke, noe som jeg tror er årsverste. Jeg har faktisk et par blogginlegg som ligger og bare venter på å bli postet.
Som de fleste har fått med seg nå har jeg en fin arbeidsmengde på jobb, faktisk så fin at jeg ikke har fått tid til å skitne ut noen middagstalerkner hjemme:-)
Siden dette vil være status nå fram mot jul har jeg lagt om bloggtaktikken min, jeg vil skrive små korte og sansynligvis meningsløse innlegge når jeg har tid, f.eks på bussen som jeg er nå. På vei til tigerstaden og middag hos Marie, gleder meg til det.

Jeg skal i gang med A-ha-konsert nr to i kveld også, håper at Morten har varmet opp godt nok denne gangen.

Til sluttvil jeg ønske min lille bror til lykke med og gratulere med at han har blitt 20.

Helt til slutt vil jeg takke for at noen fortsatt leser her:-)