Pondus og jeg

16.9.10

Ny rev.

Da har jeg revidert litt på adresser og sånn. Tror det meste skal være opp og gå nå.

To ting til mine vennebloggere.
1. Det hadde vært fint om dere som linker til mine blogger, kan linke til den nye bildebloggen min, istedenfor den gamle.
2. Dere som har fått plass på den nye lista aver dårlige bloggere, dere står i fare for å falle ut. Om dere har pensjonert bloggen deres kan dere jo si ifra så kan den forsvinne fra siden min.

Blei detta for mange krav.

Jaja, dere skal vite at jeg setter stor pris på at dere skriver, mye bra rundt forbi i bloggverdenen.
En ting til, hyggelig at du leser bloggen min også.

Mvh HMM800

1 Comments:

At 11:44 a.m., Anonymous Line said...

Oi, linker ja..nå måtte jeg sjekke min egen blogg og ser at jeg kanskje burde både a) oppdatere linkene mine og b) fikse designet mitt sånn at de synes - flytte dem over arkivet ville jo kanskje vært en god ide. Jaja, setter det på lista ;-) Og når jeg kommer så langt skal jeg legge inn fotobloggen din og :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home