Pondus og jeg

9.7.09

En doblogg

Dette er vel egentlig en post som skulle vært blogget på dobloggen, men den bloggen har vel ikke vært helt oppe og på høyden i det siste. (Hvis noen ønsker skrivetilgang til dobloggen er det bare å si ifra)
Og det er jo mye morsommere å poste detta på bloggen, det er vel litt i samma gate som Marita.
Dette er et sp.mål til oss gutter: Når du kommer til en do som er skitten, noen som har hatt en liten Tsjernobyl eller no sånt der inne før deg. Det er sånne små brune flekker litt oppover i skåla, selvsagt står du å later/tisser/miger/siler/(eller hva du nå kaller det) du ser flekkene, sikter deg inn og eliminerer dissa.

Hvorfor gjør vi det? For du må innrømme at du gjør det? Til dere kvinner/damer/jenter (eller hva dere ønsker å kalle dere) som leser detta som nå håper at jeg skal si at vi gjør det for å la være å bruke kosten, må jeg skuffe. Min teori er at vi gjør det for å sjekke om vi kan treffe, og om vi klarer å eliminere flekken. Om det er rent i skåla når vi går er ikke viktig så viktig.

Disse utsagnene mine, er det noen som tørr å si at jeg har rett? Har jeg vært kvinnediskriminerende i denna saken? Gjør dere også detta?
Jeg kjenner at jeg ønsker meg en liten gallup og litt diskusjon rundt temaet. Kanskje jeg skal lage en sånn spørreundersøkelse.
Time will show

3 Comments:

At 5:56 p.m., Blogger Lirita said...

Hahahahahaha! Enda en nyttig informasjon om gutter å ha på lager :D

 
At 7:21 p.m., Anonymous SOLveig said...

Dette var nytt for meg! Interessant. (:

 
At 8:55 p.m., Anonymous søster'n said...

du er rar du;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home